Contul utilizatorului şi autentificarea în portal

De ce nu îmi pot accesa contul?

Este o situaţie frecventă în special pentru utilizatorii care îşi accesează contul la intervale mari de timp sau care au introdus o adresă fictivă de email. Pot exista însă şi alte situaţii legate de nerespectarea Termenilor şi condiţiilor de utilizare.

Dacă apare mesajul de eroare:

1. Utilizatorul şi parola nu se potrivesc sau încă nu aveţi un cont.

În acest caz unul din cele două elemente de autentificare sau chiar amândouă sunt eronate. Atenţie, parola este senzitivă la caz (parola este diferită de PaRoLa). Este util ca limba stabilită pentru tastatură să fie En şi nu Ro (aceaşi tastă poate avea caracter diferit pentru limbi diferite).

Presupunând că aveţi un cont creat pe care l-aţi mai utilizat şi presupunând că aţi înregistrat o adresă de email validă puteţi rezolva situaţia prin solicitarea de recuperare nume utilizator şi/sau resetare parolă, metode explicate în secţiunile următoare.

Dacă metodele de recuperare nume utilizator şi/sau resetare parolă au eşuat este de presupus că acest cont solicitat nu există.

Un cont nu există în următoarele cazuri:

  • Nu a fost creat.
  • A fost şters după o perioadă relativ mare de la creare dacă utilizatorul nu a activat contul folosind codul de activare primit prin email.
  • A fost şters dacă utilizatorul nu s-a autentificat pe portal în ultimele 6 luni.
  • A fost şters dacă utilizatorului i s-a imputat nerespectarea Termenilor şi condiţiilor de utilizare

2. Autentificare interzisă! Contul dvs. fie a fost blocat fie nu l-aţi activat încă.

Un cont este blocat în următoarele situaţii:

  • Nu s-a activat contul folosind codul de activare primit prin email.
  • Nu s-au respectat Termenii şi condiţiile de utilizare a portalului.


Avem 423 vizitatori și nici un membru online